حال که آماده هدایت کردن حساب کاربری اینستاگرام خود به مسیری استراتژیک تر هستید، باید نخست مشخص کنید که چرا به فرآوری محتوا اینستاگرام می پردازید. آیا می خواهید اخطار از برند خود را افزایش دهید، مشتری هدایت شونده جدیدی پیدا کنید، یا مشتری های هدایت شونده پیشین را به خریدار تبدیل کنید؟ احتمالاً هم قصد تان پیوستگی گرفتن با مشتریان و یافتن سفیرانی برای برندتان باشد. 

ممکن است حساب کاربری در اینستاگرام خویش را برای سپریدن چند مورد از این کارها ایجاد کرده باشید، ولی داشتن یک هدف مشخص پیش از ارسال هر پست کمک می کند تا حساب تان بر هدف پایانی که در ذهن دارید متمرکز بماند.

هدف اصلی شما، راهبرد های اینستاگرام تان را هدایت خواهد کرد. به عنوان نمونه اگر منظور افزایش آگاهانیدن از برند با مقدار بودجه اغلب باشد، احتمالا راهبرد تبلیغات در بزرگترین پیج های اینستاگرامی استراتژی بازاریابیبرای شما مناسب است چرا که شبکه ای کبیر از افراد مرتبط را قصد گرفته باشد تا جمعیت بزرگتری با برند شما روبرو شوند.

در مقابل، اگر قصد اصلی ارتقای رضایت و وفاداری مشتری باشد استراتژی بازاریابی در اینستاگرام شما عبارت خواهد بود از برگزاری مسابقه در اینستاگرام بین مشتریان شما (برای افزایش مشارکت آنها) و وانگهی ارائه مواد آموزشی مانند آموزش های ویدئویی و پست های تعاملی با لینک به منابع بیشتر (برای کمک به مشتریان جهت بهره‌گیری بهتر از محصولات و یا خدمات شما).

گزینش مخاطبان اینستاگرام

بعد از اینکه اهداف تان را تعیین کردید، باید مخاطبان خود را برگزیدن کنید. اگر تجربه استفاده از مدیر تبلیغات یا Ad Manager فیسبوک را داشته باشید این مرحله برای تان خیلی راحت خواهد بود چون از همان پلتفرم در اینستاگرام استفاده می کنید.

Ad Manager به شما امکان می دهد که مخاطبان خود را بر پای بست، پارامترهای مختلف، از سن و موقعیت مکانی لغایت خاصیت های مربوط به جمعیت شناسی، علایق و رفتارها گزینش کنید. همچنین می توانید بر پای بست، فهرست مخاطبانی که دارید (یعنی افرادی که با کسب و کارتان ارتباط برپا کرده اند)، لیستی از افراد همانند (lookalike audience) تعبيه کنید که به راستی مخاطبان بالقوه بعدی تان هستند.

مثلا فرض نماییم گروه منظور شما بانوان میانسالی هستند که از دانشکده پزشکی هاروارد فارغ التحصیل شده اند، به شیرینی پزی علاقه دارند و سالگرد ازدواج شان را در بازه 61 لغایت 90 روز ماضی جشن گرفته اند. در اینستاگرام واقعا می توان چنین کارهایی را اتمام داد!


akhbar tecnolozh12 اینستاگرام ,های ,تان ,مخاطبان ,هدایت ,افزایش ,در اینستاگرام ,خود را ,از برند ,تان را ,پای بست،منبع

مقایسه اسنپدراگون ۸۶۵ و اپل A13؛ کوالکام گوی رقابت را ربود

ناوگان ماشین برقی خودران فولکس واگن تا سال ۲۰۲۲ به قطر می‌آید

بهترین اپلیکیشن‌های اندروید برای یادداشت‌برداری

بازاریابی و فروش حرفه ای

رندرهای گلکسی اس 11 پلاس سامسونگ چندان درست نیستند

با سریع ترین روش برای نصب برنامه ها روی ویندوز آشنا شوید: Command Prompt

گوگل چندین نقص امنیتی در گوشی‌های آیفون کشف کرده است

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها

دکتر ابزار گیمینگ موضوعات حقوقی دنیای لاغری فیزاشاپ ذخیره سازی اطلاعات تد تهران تد کسب و کار ایرانی گرین پاتوق | سایت تفریحی itsmosen بیا و حال اهل درد بشنو