اینستاگرام یک پلتفرم تصویر محور است، بنابراین بسیاری از برندها برای نمایش محصولات خود متعلق به بهره‌گیری می‌کنند. برای مثال«گل من» که خدمات فروش اینترنتی گل انجام می‌دهد با عکس‌های جذاب سعی می‌کند دسته‌گل‌های متنوع خود را به نمایش بگذارد. 

 

اینستاگرام مارکتینگ و فروش محصول

 

 

 

اقدامات دیگر برای کسب‌وکار مانند با آن در اینستاگرام می‌تواند جاسازی ویدیو آموزشی گل‌آرایی در آی‌جی‌تی‌وی باشد یا در سرنوشت استوری شناسایی گل‌‌ در هر فصل و توضیحات مختصری درباره گونه، ریشه نام، رنگ‌بندی و دیگر ویژگی‌های آن باشد. . Bloomon یک استدیو گل‌آرایی هلندی است که محتوای مشابه را فرآوری می‌کند. تمام این فعالیت‌ها در راستای در معرض دیدن پیمان دادن محصول است. 

 

استفاده از آی جی تی وی در اینستاگرام مارکتینگ

 

شاخص کلیدی عملکرد (KPI) مناسبی انتخاب کنید.

زمانی که هدف خویش را به طور شفاف تعیین کردید، باید معیارهایی که با آن نتیجه شغل را بسنجید را مشخص سازید. در این مرحله باید به  KPIهای خود فکر کنید. برای اینستاگرام معیارهای مختلفی وجود دارد، اما تمام آن‌ها برای کسب‌وکارها مورد احتیاج نیستند. با تعیین هدف شما خواهید فهمید کدام معیارها برای‌تان پسندیده است و باید آن‌ها را رصد کنید و چه شاخص‌هایی قابل چشم‌پوشی هستند.

 

 معیارهای مورد رسیدگی در اینستاگرام به هدف کلی شما از اینستاگرام مارکتینگ ارتباط دارد.

 

 برای مثال منظور کلی شما از حضور در اینستاگرام افزایش آگاهانیدن از برندتان است و می‌خواهد کسان اکثریت با نام‌تان آشنا شوند، در نتیجه KPI باید بر آن تمرکز کنید reach و Impression خواهد و شاخص نشان‌دهنده میزان کلیک لینک در بیو به شما کمکی نمی‌کند. بدون دانش به شاخص‌های کلیدی عملکرد و تحلیل آن، نمی‌توانید میزان اثربخشی تاکتیک‌های باره استفاده‌تان را بسنجید.

 

رقیبان خویش را رصد کنید.

زمانی که استراتژی اینستاگرام مارکتینگ استراتژی در اینستاگرام خود را گردآوری می‌کنید، شناسایی نقش‌آفرینان اصلی حرفه‌تان در اینستاگرام و رسیدگی عملکردشان به شما کمک خواهد کرد یک گام جلوتر از را بتوانید ببینید. مخاطبین آنان، مخاطبین شما نیز هستند. برآیند اینکه نکات پایین را در نظر بگیرید:

 

نرخ تعامل (اینگیجمنت) آنان چقدر است؟

آیا آنان به کامنت‌ها پاسخ می‌دهند؟

معمولا فالووران آن‌ها چه سوالاتی می‌پرسند؟

از چه هشتگ‌هایی بهره‌گیری می‌کنند؟

عمدتا چه گونه محتواهایی منتشر می‌کنند؟

از چه فراخوان عمل‌هایی (CTA) کاربرد می‌کنند؟

بهترین و بزرگترین رقبا خویش را رصد کنید و به چنین سوالاتی پاسخ دهید این شغل مایه شناخت شما از ایستم (فضا) می‌شود. در می‌یابید چه استراتژی نتیجه‌بخش است و مخاطبین اینستاگرام خود را بهتر خواهید شناخت.


akhbar tecnolozh12 اینستاگرام ,  ,رصد ,خویش ,هدف ,مارکتینگ ,در اینستاگرام ,    ,را رصد ,اینستاگرام مارکتینگ ,خویش رامنبع

مقایسه اسنپدراگون ۸۶۵ و اپل A13؛ کوالکام گوی رقابت را ربود

ناوگان ماشین برقی خودران فولکس واگن تا سال ۲۰۲۲ به قطر می‌آید

بهترین اپلیکیشن‌های اندروید برای یادداشت‌برداری

بازاریابی و فروش حرفه ای

رندرهای گلکسی اس 11 پلاس سامسونگ چندان درست نیستند

با سریع ترین روش برای نصب برنامه ها روی ویندوز آشنا شوید: Command Prompt

گوگل چندین نقص امنیتی در گوشی‌های آیفون کشف کرده است

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها

دانلود انواع فایل های معماری فروش بسته ها و پکیج های پولساز اخبار ورزشی گراف تور amlakkhani وبلاگ متنوع وبلاگ پژمان کریمی جنبش قدس۳۱۳ mrlux دانلود آهنگ و زیر هیچکس و زیر